Strojové vyšívanie pre reklamné agentúry

Jeden z najdôležitejších dlhodobých cieľov našej spoločnosti je vytvoriť si stabilnú bázu klientov v tomto segmente trhu. Reklamná agentúra ako taká, pre nás predstavuje silného zákazníka, ktorá spolupracuje s veľkým množstvom vlastných zákazníkov, z ktorých určitý počet sa stáva našim nepriamym zákazníkom. Marketingová agentúra preberá na seba veľkú časť práce vo forme získania a starania sa o konečného zákazníka, a my ako výrobná firma sa za to odvďačíme nízkou cenou a vysokou kvalitou vyšívaných produktov.

Z takejto spolupráce profitujeme aj my ako firma, keďže získavame naraz väčší počet zákazníkov ale aj daná agentúra, keďže získava dlhodobo overeného, stabilného partnera, ktorý mu zaručene zabezpečuje strojové výšivky v dobrej kvalite za konkurenciischopné ceny.

Výhody spolupráce pre reklamnú  agentúru

 1.) cena strojového vyšívania

Dvomi najdôležitejšími faktormi úspešnej spolupráce sú predajná cena a výstupná kvalita strojových výšiviek. Z našej cenovej politiky vyplýva, že sprostredkovateľom vždy ponúkame nižšiu cenu ako konečným zákazníkom. Sme si vedomý toho, že musíme zabezpečiť cenovú rezervu oproti bežnej trhovej cene a zabezpečiť tým konkurencie schopnosť výstupnej (predajnej) ceny sprostredkovateľov. Pre agentúry to platí s ešte väčším dôrazom! Pre zákazníkov, ktorí nám zabezpečujú viac-menej kontinuálne vyšívanie po celý rok, resp. po nejakú časť roka tzv. sezónu, zabezpečujeme tú najnižšiu možnú cenovú hladinu. V prípade agentúr sa neraz stretávame aj s veľkosériovými objednávkami, t.j. objednávkami nad 500ks, ku ktorým samozrejme pristupujeme individuálne a ceny sú ešte výhodnejšie.

2.) efektívna spolupráca bez chýb

Pri dlhodobejšej spolupráci dochádza k vyššej úrovni spoznania požiadaviek obchodného partnera, tým sa znižuje napríklad aj komunikačný čas, dochádza k efektívnej spolupráci. Tým, že sa obchodné príležitosti opakujú, partneri sa spoznajú natoľko, že vedia čo môžu jeden od druhého očakávať. Poznať dodávateľa z hľadiska kvality jeho výrobného procesu znamená značne zamedziť neistotu na strane výstupu a predísť takzvaným prekvapeniam pri preberaní hotových výrobkov. Existuje tzv. štandard na strane výstupu, ktorý odberateľ očakáva a my ako výrobná firma ho vieme reálne splniť.

3.) kvalita strojových výšiviek

Kvalita na výstupe výrobného procesu je pre nás samozrejmosťou. Vyplýva z viac ako 10ročnej skúsenosti s vyšívanými výrobkami, ale aj zo zodpovedného prístupu v časti prípravy výroby aj v časti samotnej výroby. Spokojnosť zákazníka nenechávame na náhodu: každá výšivka, ktorá sa má sériovo vyšívať, prechádza schvaľovacím procesom. V prípade dôvery agentúry vyplývajúcej z dlhodobej spolupráce a dlhodobej spokojnosti, vzorku schvaľuje a púšťa do výroby náš pracovník kontroly kvality. V prípade takej požiadavky zákazníka, že chce vzorku vidieť na vlastné oči, sa vzorka doručuje priamo zákazníkovi ako fotka výšivky do emailu, v prípade potreby aj ako fyzická vzorka kuriérom. Finálna vzorka sa vždy vyhotovuje presne v takom prevedení ako si to zákazník prial, hlavne na druh textilu, na ktorý sa bude výšivka podľa objednávky realizovať!

 4.) sortiment výšivania

Veľká časť vyšívaných výrobkov pre agentúry sú výrobky vhodné ako reklamný predmet: tričká, polokošele, mikiny, šiltovky, fleecové výrobky ako aj výrobky z froté. Všetky tieto výrobky máme aj vo vlastnej ponuke. Vieme obchodným partnerom vo výbere poradiť, prípadne odporučiť či nedoporučiť konkrétny výrobok s ktorým máme dobré či zlé skúsenosti. Reklamný textil máme v ponuke od viacerých výrobcov: v prípade potreby vieme tieto výrobky aj zabezpečiť vo vlastnej réžii.

 5.) termíny

Zákazník je upovedomený o presnom dodacom termíne pri zadaní záväznej objednávky. Malosériové objednávky, t.j. objednávky do 500ks vybavujeme väčšinou do 3dní. Termíny pre väčšie objednávky stanoví vedúci výroby. Ak sa tento termín potvrdí zákazníkovi je pre nás záväzný a urobíme všetko pre to, aby bol dodržaný a tovar bol vydodaný v sľúbený čas. V našej výrobe majú vždy prednosť naši stabilný zákazníci.